Ilgtspējīgs un dabai draudzīgs iepakojums
Produktu iepakojums var vai nu veicināt produkta pārdošanas apjomus, vai nu tos kavēt. Lai arī paša produkta kvalitāte ir ļoti svarīga, tomēr nereti pievilcīgs iepakojums ir iemesls, kādēļ pircējs izvēlas iegādāties konkrēto produktu. Šobrīd cilvēki aizvien vairāk uzmanības pievērš tam, cik produkts un tā iepakojums ir draudzīgs apkārtējai videi. Pētījumi liecina, ka 58% Latvijas iedzīvotāju ir svarīgi, lai preces iepakojums būtu videi draudzīgs un pārstrādājams. Tas nozīmē, ka lielākā daļa no patērētājiem Latvijā pievērš uzmanību tam, kāds ir produktu iepakojums un vai to ir iespējams pārstrādāt. Arī ražotājiem būtu jāpievērš uzmanība šai tendencei un sava saražotā produkcija jāiepako ilgtspējīgā un videi draudzīgā iepakojumā.